Obchodné podmienky
Vernostný program
vzťahuje sa na všetok tovar.
Všetky doposiaľ vykonané objednávky sú do neho zarátané. Vernostný program sa vzťahuje len na objednávky vykonané s registráciou. Do vernostného programu sa zarátava objednávka až po odsúhlasení administrátorom. Odsúhlasená je každá zaplatená, objednávka. Aby bola zarátaná, objednávka nesmie byť stornovaná.
Pre narátavanie bodov a teda započítanie objednávok je potrebné vstupovať do systému nakupovania pod jedným menom a heslom. Ak ste zabudli prihlasovacie meno a heslo, tieto údaje sa dajú opätovne vygenerovať kliknutím na otázku "zabudli ste heslo?". Po zadaní e-mailu údaje prídu do zvolenej schránky ak ste ju predtým zadali pri nákupe v našom obchode do objednávky.
Tento program počíta automaticky s nasledovnými počtom objednávok a nasledovnými zľavami.
Obchodné podmienky pre doručovanie živých kvetov a kytíc
Pre doručovanie živých kvetov a kytíc sa riadime nasledovnými podmienkami
Aby mohla byť Vaša objednávka akceptovaná a následne zrealizovaná musia byť všetky údaje v nej vyplnené správne a musí byť zaplatená. Systém je pripravený tak, že po veľmi krátkej dobe nám príde potvrdenie o realizácii platby (ak mate banku inú ako máme uvedenú na stránke, potom ak urobíte prevod pošlite nám email s potvrdením o úhrade napr. printscreen). V prípade, že objednávka neobsahuje údaje potrebné k realizácii donášky, nebude zrealizovaná. Potvrdenie o prijatí objednávky Vám bude automaticky zaslané e-mailom. Za zrušenie už uhradenej objednávky z akéhokoľvek dôvodu, si účtujeme 10% storno poplatok zo zaplatenej sumy. Túto hodnotu odrátame a následne Vám peniaze prevedieme späť na Váš účet.
Príjem objednávok
Objednávky prijímame do systému nepretržite každý deň. Spracovávame ich v čase pracovnej doby, ktorá je uvedená v kontaktoch. Objednávka, ktorú obdržíme po pracovnej dobe bude spracovaná nasledovný pracovný deň. Vyhradzujeme si právo odmietnuť prijatú a zaplatenú objednávku a vrátiť zrealizovanú platbu bez storno poplatku bez udania dôvodu.
Doručovanie
Kvety doručujeme po dohode kedykoľvek. Pokiaľ požadujete doručenie daru v sobotu, nedeľu alebo počas sviatku je potrebné telefonicky nás kontaktovať počas pracovnej doby. Doručovať sa snažíme na čas Vami zadaný avšak presný čas doručenia závisí od množstva objednávok, ktoré vybavujeme.
Iné je to v prípade svadby či pohrebu. Takéto objednávky sú uprednostnené ale iba čo sa týka času doručenia. Tieto budú uprednostnené a vybavené aj v presne zadanú hodinu.
Ak si želáte doručiť kvetinový dar v ten istý deň ako ste ho objednali alebo máte záujem o inú kyticu ako máme v ponuke na našej stránke (napr. iný počet kvetov v kytici a pod.) kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle uvedenom v kontaktoch a my sa budeme snažiť vyjsť v ústrety Vašim požiadavkám.
V prípade, že prijímateľ daru nie je zastihnutý na adrese Vami udanej, bude kontaktovaný telefonicky. Ak sa s ním nevieme skontaktovať kvetinový dar bude odovzdaný blízkej osobe. Takouto osobou môže byť rodinný príslušník alebo sused, ktorý sa zaručí, že kvetinový dar odovzdá a podpíše jeho prevzatie. Ak kuriér nenájde nikoho, komu by odovzdal kvetinový dar (kto sa zaručí, že ho odovzdá prijímateľovi daru podľa objednávky) bude v schránke alebo na dverách nechaný lístok s oznamom o pokuse doručiť dar s adresou a telefónnym číslom, kde si môže prijímateľ dar prevziať osobne. Opakované doručenie sa vykoná iba v prípade opätovného zaplatenia cesty objednávateľom. Ak si príjemca daru nepríde vyzdvihnúť dar podľa inštrukcií na nechanom odkaze tento sa po 5-tich dňoch stáva našim majetkom. Ak súčasťou daru boli aj nejaké potraviny tieto sa po piatich dňoch od zanechania lístočku na dverách alebo schránke stávajú takisto našim majetkom a naložíme s nimi podľa svojho uváženia. Objednávateľovi nevzniká nárok na vrátenie kúpnej ceny ani na opätovné vybavenie objednávky. Ak prijímateľ daru odmietne kyticu prevziať z akýchkoľvek dôvodov (okrem dôvodov na reklamáciu) objednávka sa považuje za vybavenú.
Doručovanie Slovensko
Pre doručenie kvetov kdekoľvek na Slovensku alebo v ČR prípadne do iných štátov spolupracujeme s www.floranet.sk. Ak si želáte doručiť kvety imimo nášho pôsobiska prejdite na uvedenú stránku alebo kliknite na tlačítko „Doručenie SLOVENSKO alebo iné krajiny" vpravo.
Upozornenie
Kytice ktoré máme na našej stránke sa môžu trochu líšiť od dodaných, pretože môže nastať prípad že nie je k dispozícii potrebný kvet. Vždy je však zachovaný počet a farebná kombinácia kvetov. Niektoré kvety môžu byť nahradené inými vzhľadom na dané ročné obdobie a aktuálnu dostupnosť. Vždy je však dodržané hodnota objednanej kytice.
Doručenie objednávok nepotvrdzujeme, kontaktujeme Vás len v prípade nejasností (chybne uvedená adresa prijímateľa, nesprávne tel. číslo a pod.).
Kartička s textom je odovzdaná príjemcovi kvetinového daru. Ak do kolonty "Text želania" neuvediete podpis (Vaše meno) za text želania, toto nebude pripísané na kartičku s Vašim textom a prijímateľ daru sa nedozvie kto mu dar poslal.
Valentín 14.2. (doručenie kytice od 8.2. do 17.2.) stanovené ceny sa už nemenia
Cena ruží je na sviatok Sv. Valentína vyššia ako inokedy, je ovplyvnená našimi dodávateľmi. Preto je potrebné pre zabezpečenie vybavenia Vašej objednávky v čo najlepšej kvalite navýšiť ceny. Za týmto účelom je potrebné navoliť v pravej časti stránky v kolonke krajina doručenia "Valentín 8-17.2.". V takýchto cenách je v tomto období možné vykonať doručenie Vami zvolenej kytice na Vami zadané miesto. V prípade, že tak neurobíte budete vyzvaný (e-mailom, telefonicky) na doplatenie rozdielnej ceny. Ak na vyzvanie sumu nedoplatíte, Vaša objednávka nebude vybavená, prípadne bude vybavená po dni 17.2.2010. Ak sa rozhodnete objednávku po zaplatení stornovať bude Vám odrátaný zo sumy, (ktorú ste nám uhradili) storno poplatok.
Doklad o platbe
Ako potvrdenie o zaplatení zasielame len elektronickú faktúru na email objednávateľa, ten ktorý uvedie objednávateľ pri objednávaní kytice v údajoch o objednávateľovi.
Reklamácie
Reklamácie prijímame do 24 hodín od doručenia objednávky formou e-mailu na adresu nitrakvet@nitrakvet.sk. Pre správne posúdenie reklamácie kvetinového daru z dôvodu čerstvosti je potrebné zaslanie fotografie kytice aspoň emailom. Z reklamácií je vyňatá možnosť reklamovať včasnosť dodania kvetinového daru z dôvodu nepredvídaných okolností (zlé počasie, kalamity apod.).
Ochrana osobných údajov
Všetky Vami zadané údaje potrebné pre registráciu na našej stránke sú zhromaždené výlučne za účelom predaja tovaru a realizovania nami ponúkanej služby a nie sú sprístupnené tretej osobe. Sú uložené v systéme a sú chránené pred zneužitím alebo ďalším šírením. V prípade, že sa registrujete dávate súhlas na ich spracovanie v našom systéme. Ak si želáte zrušiť registráciu na našej stránke napíšte nám prosím e-mail a my Vami poskytnuté údaje vymažeme zo systému. Ak sa nezaregistrujete a objednáte si tovar a službu údaje Vami vyplnené nebudú uložené v systéme.
Objednaním tovaru v e-shope www.nitrakvet.sk súhlasíte so zasielaním reklamných emailov na Váš email uvedený pri objednávaní tovaru.
Zásady spracúvania osobných údajov pre obchodné aktivity
Tu sa dozviete, ako vaše osobné údaje spracúvame a ako dosiahneme ich bezpečnosť.
1. Kto sme?
Vaše osobné údaje spracúva naša spoločnosť Nitrakvet s.r.o., zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Nitre, oddiel Sro, vložka č.39471/N, so sídlom Počašie 1020/25, 951 41 Lužianky, IČO: 48310972, kontakt www.nitrakvet.sk (ďalej len „prevádzkovateľ").
2. Na aký účel spracúvame vaše osobné údaje ?
a) Predaj a obchodná činnosť
Spracúvanie vykonávame za účelom uzatvorenia zmluvy a jej plnenia, a to najmä na prijatie a zaevidovanie objednávky, vybavenie objednávky, zaslanie tovaru, vydania dokladu, priradenie cenovej kategórie.
b) Poskytovanie služieb Nitrakvet s.r.o.
Spracúvanie vykonávame za účelom uzatvorenia zmluvy a jej plnenia, a to najmä na zaevidovanie vami vyplneného online formulára, vydania účtovného dokladu a riešenie prípadnej reklamácie.
c) Fakturácia a účtovníctvo
Vaše osobné údaje spracúvame najmä na základe zákona o účtovníctve.
d) Preprava
Spracúvanie vykonávame za účelom dodania objednaného tovaru na adresu objednávateľa alebo príjmcu objednávky uvedeného v objednávkovom formulári, prostredníctvom vlastného autoparku.
3. Aké osobné údaje spracúvame pre jednotlivé účely?
Spracúvame osobné údaje: meno, priezvisko, titul, obchodné meno, adresa, IČO, DIČ, IČ DPH, údaje o platbe, e-mailovú adresu, telefónne číslo, miesto doručenia tovaru.
4. Aké právne základy požívame?
a) Zákonná povinnosť napr. pre vystavovanie a archiváciu účtovných dokladov.
b) Plnenie zmluvy napr. pre dodávku tovarov a služieb.
c) Oprávnený záujem napr. informovať zákazníkov o svojich súvisiacich produktoch a službách.
d) Súhlas pre zasielanie informácií napr. pre potenciálnych záujemcov o produkty.
5. Ako nám môžete dať Súhlas?
Ak je na spracúvanie vašich osobných údajov potrebný Súhlas, môžete nám ho dať niektorým z nasledujúcich spôsobov:
a) cez online formulár,
b) cez e-mail.
Tu sa dozviete, aké máte práva a čo môžete od nás požadovať podľa zákona č.18/2018 o ochrane osobných údajov.
Aké máte práva?
a) Právo na prístup k údajom
Máte právo vedieť, či spracúvame vaše osobné údaje. Pokiaľ tieto spracúvame, môžete nás požiadať o prístup k údajom. Na základe vašej žiadosti vydáme potvrdenie s informáciami o spracúvaní vašich osobných údajov našou spoločnosťou.
b) Právo na opravu
Máte právo na to, aby vaše osobné údaje, ktoré spracúvame, boli správne, úplné a aktuálne. Pokiaľ sú vaše osobné údaje nesprávne alebo neaktuálne, môžete nás požiadať o opravu alebo doplnenie.
c) Právo na vymazanie
Za určitých okolností máte právo, aby sme vaše osobné údaje vymazali. O vymazanie vašich údajov nás môžete požiadať kedykoľvek. Vaše osobné údaje vymažeme, ak už vaše osobné údaje nepotrebujeme pre účel, na ktorý ste nám ich poskytli, odvoláte svoj súhlas, namietate voči spracúvaniu vašich osobných údajov, osobné údaje musia byť vymazané, aby sa tým splnila zákonná povinnosť.
d) Právo na obmedzenie spracúvania
Môžete nás požiadať, aby sme obmedzili spracúvanie vašich osobných údajov. Pokiaľ vašej žiadosti vyhovieme, vaše osobné údaje budeme iba uchovávať a ďalej s nimi pracovať nebudeme. K obmedzeniu spracúvania vašich údajov dôjde, ak nám oznámite, že vaše osobné údaje sú nesprávne, a to až dokým neoveríme ich správnosť, vaše údaje už nepotrebujeme, ale potrebujete ich vy na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie svojich práv, namietate voči spracúvaniu vašich osobných údajov, a to až kým neoveríme, či naše oprávnené záujmy prevažujú nad vašimi dôvodmi.
e) Právo na prenosnosť údajov
Máte právo žiadať, aby sme vám poskytli vaše osobné údaje v elektronickej forme (napr. súbor XLS alebo CSV), ktorá vám umožní ľahko si preniesť údaje do inej spoločnosti. Tiež nás môžete požiadať, aby sme vaše osobné údaje preniesli vybranej spoločnosti priamo my. Vašej žiadosti vyhovieme v prípade, že ste nám poskytli osobné údaje priamo vy a dali ste nám na ich spracúvanie súhlas.
f) Právo namietať
Máte právo namietať, že spracúvame vaše osobné údaje. Ak vaše osobné údaje spracúvame na účely priameho marketingu, môžete namietať ich spracúvanie kedykoľvek. Na základe námietky vaše osobné údaje vymažeme. Ak vaše osobné údaje spracúvame z dôvodu nášho oprávneného záujmu, môžete namietať ich spracúvanie, ak máte na to osobné dôvody.
Ako môžete tieto práva vykonávať?
Vašu žiadosť nám môžete poslať:
e-mailom na adresu nitrakvet@nitrakvet.sk
poštou na adresu sídla Nitrakvet s.r.o., Počašie 1020/25, 952141Lužianky.
Každou vašou žiadosťou sa budeme zaoberať a o výsledku jej vybavenia vás budeme informovať rovnakým spôsobom, ako žiadosť podáte. Poskytovanie informácií a vybavovanie žiadostí je bezplatné. Pokiaľ ale ako dotknutá osoba zašlete tú istú žiadosť opakovane, pričom táto bude zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná, máme právo:
požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo na oznámenie alebo na uskutočnenie požadovaného opatrenia,
odmietnuť konať na základe vašej žiadosti.
Zákazník objednaním tovaru a služby vyhlasuje, že sa oboznámil a súhlasí s vyššie uvedenými obchodnými podmienkami.
|